Love Note Love Cards Love List

Priča o Love Noteu – kako je vjenčani dar postao brend koji je prodao gotovo 100.000 knjiga

Saznajte kako je Love Note postao internacionalan brend i kako se potraga za vjenčanim darom pretvorila u inovativan, jedinstven dar. Love Note slavi svoj 2. rođendan, a tim smo povodom intervjuirali naše osnivače o povijesti tvrtke.

Za nas je veliki uspjeh kada dobijemo lijepu poruku koja kaže koliko je netko dirnut knjigom Love Note, jer to je razlog zašto to radimo.” Intervjuirali smo tvorce Love Notea, Mártona Álovitsa i Mihályja Pinczija.

Kako i kada je nastala ideja za Love Note?

Misi: Love Note smo pokrenuli zajedno Marci i ja, a zapravo nas je pokrenulo moje vjenčanje. Jako volim svoju ženu, ali često mi se čini da ne mogu opisati koliko je stvarno volim. Želio sam za nju stvoriti nešto potpuno jedinstveno što će je stvarno dirnuti. Znao sam da bi mi Marci mogao pomoći u tome i tada smo smislili koncept jedinstvene knjige u kojoj bih joj stvarno mogao reći koliko je volim: mogao bih nabrojati naše male, ali drage uspomene, reći joj što najviše volim, a da je vezano uz nju. Bila je tako sretna na kraju, bilo ju je zadovoljstvo gledati dok je čitala knjigu. Tada smo razmislili i zaključili da tu priliku za jedinstvenim izrazom emocija treba pokazati i drugima.

Od kuda dolazi vaš moto?

Marci: Na koji točno mislite? ,,Nešto posebno – netko poseban” ili ,,ispričajte priču”?

Možete ispričati priče o oboje, zapravo.

Marci: Haha, dobro. Mislim da oboje govore za sebe. ,,Nešto posebno – za nekog posebnog”: vidjeli smo to od puno naših poznanika, a da vam iskreno kažem, često smo i sami radili ovu grešku: dobre namjere su uzaludne, čak i ako nekoga jako volimo. Na kraju dana, nije dobra ideja iznenaditi nekoga dosadnim, kliše darom, a nekima je teško izraziti ono što osjećaju i nije svatko rođen kao kreativna osoba sa spretnom rukom. Tim ljudima smo željeli pomoći i olakšati usrećivanje nekoga njima dragog. ,,Ispričajte nam svoju priču” govori o pravljenju knjige, jer možete napraviti likove u svojoj knjizi, birati između bezbroj korica i koristiti scene (stranice knjige) da ispričate priču o vas dvoje. Možete koristiti predloške, jedan po jedan (ako želite) ili prepisati cijelu stvar. Imate potpunu slobodu reći zašto nekoga volite, kako ste ih upoznali ili zašto ste im zahvalni.

A proizvodite darove samo za parove?

Marci: Ponosan sam što mogu reći ,,ne”! Neko vrijeme je to bila istina. U početku su likovi, naslovnice i scene u knjizi bili skrojeni samo za parove, a naš poster s popisom aktivnosti, Love List, je također bio samo za parove. Međutim, na parove smo se fokusirali samo prilikom lansiranja proizvoda. Znamo da ne samo da ljudi vole svog partnera ili partnericu, već biste učinili sve za svoju obitelj i prijatelje. Od samog početka puno vas nam se javilo s pitanjem planiramo li proširiti opcije knjige, neki su željeli iznenaditi svoju najbolju prijateljicu, neki su htjeli iznenaditi svoju majku. Sada smo dodali toliko scena i opcija knjizi da možete napraviti jednu za svakoga koga poznajete.

Prisutni ste samo u Mađarskoj?

Misi: Ne, nismo ni počeli s prodajom u Mađarskoj, počeli smo s prodajom u Rumunjskoj. Trenutno smo prisutni u 6 zemalja. Rumunjska, Češka, Slovačka, Hrvatska, Mađarska i Poljska.

Što motivira vaš tim? Koliko ljudi trenutno radi za vas?

Marci: Stavio bih nas u kategoriju još uvijek male tvrtke. Iako smo relativno mali, tim je prilično internacionalan, jer smo trenutno prisutni u 6 zemalja. Srećom, tim je super i u njemu svi zajedno radimo na ostvarenju zajedničkih ciljeva. Entuzijastični smo i motivirani, volimo to što radimo i iskreno to mogu reći u ime cijele ekipe. Također je veliki poticaj čitati pozitivne povratne informacije koje dobivamo svaki dan i vidjeti koliko je ljudi zadovoljno našim proizvodima. To nam posao čini vrlo inspirativnim.

Koji je vaš najveći uspjeh do sada?

Misi: Ne bih mogao izdvojiti niti jedan posebno, jer smo imali toliko prekrasnih trenutaka koje su s nama podijelili naši kupci. Postoje možda 2 vrlo nezaboravna događaja koja su mi pala na pamet odmah nakon pitanja. Jedno je bilo kada je s našom knjigom zaručio djevojku, već smo prilikom uređivanja knjige uočili da će se ovdje nešto veliko dogoditi. Nakon predaje knjige (rekla je ,,da” naravno) podijelili su svoju priču s nama, i bili smo jako impresionirani. Drugi je bio kada nam je jedna gospođa napisala da je njezin suprug s kojim je 42 godine, koji inače nije baš otvoren u svojim osjećajima, bio dirnut knjigom. Uvijek nam je drago kada dobijemo ovakve povratne informacije!

Koji su vaši ciljevi s ovim brendom?

Misi: Osim prodaje proizvoda, imamo vrlo važan cilj, a to je poboljšanje i jačanje međuljudskih odnosa.

To doista dobro zvuči, ali kako to planirate ostvariti?

Misi: Prije svega, kada pogledate naše proizvode, svi vam pružaju osobno, zajedničko iskustvo ili vam pomažu u izražavanju što druga osoba osjeća prema vama. To samo po sebi zbližava ljude. Tim neprestano radi na tome da vrati ljudima više od fizičkih proizvoda koje možete kupiti, pa pišemo puno članaka na blogu o različitim temama koji vam pomažu da razvijete svoj odnos s partnerom, prijateljima, obitelji. Neki od njih su ozbiljniji, duži tekstovi, na primjer, gdje raspravljamo o materijalima koje su napisali psiholozi za veze, ali neki su jednostavniji, na primjer, gdje sa svojim pratiteljima dijelimo savjete o sezonskim spojevima.

Kako ćete proslaviti rođendan vaše tvrtke?

Marci: Unutar tvrtke svakako ćemo s timom proslaviti naš 2. rođendan jer smo jako ponosni što smo došli ovako daleko, a naši kolege vole team building događaje. A za naše kupce i pratitelje nudimo 20% popusta koji traje 3 dana.