[:hr]

Upravljanje podacima Informacije
za posjetitelje web stranice [www.lovenote.hr]

1. Voditelj obrade podataka i kontakt podaci

Ime voditelja obrade podataka:  Giftery International Limited Liability Company  (u daljnjem tekstu ”  kontrolor podataka  “)

Registrirano sjedište: 2161 Csomád, Kossuth Lajos út 79.

E-mail adresa:  info@lovenote.hr

Opseg obrade podataka, svrha obrade podataka, pravni temelj i razdoblje čuvanja podataka e

Posjetitelje web stranice obavještavamo o upravljanju podacima koji se obavlja tijekom pregledavanja web stranice [www.lovenote.hr] i internetske trgovine u skladu s pravilima o zaštiti podataka. Koristimo takozvane kolačiće, informacije se također odnose na njih.

  1. A) KOLAČIĆI – UPRAVLJANJE POVEZANIM PODATAKA

Što su kolačići?

Kolačić je mala tekstualna datoteka koja se pohranjuje na računalu ili drugom uređaju koji se koristi za pregledavanje interneta na web stranici koju posjećujete. Vaš uređaj pohranjuje kolačiće određeno vremensko razdoblje, ovisno o vrsti kolačića. To omogućuje web stranici koju posjećujete da “zapamti” određene podatke i postavke (kao što su ime za prijavu, jezik, veličina fonta i druge postavke prikaza) za određeno vremensko razdoblje. Osim toga, potrebni su određeni kolačići kako bi se osiguralo ispravno funkcioniranje web stranice i kako bi svi elementi sadržaja bili dostupni. Kolačići ne predstavljaju sigurnosni rizik za vaše računalo ili drugi uređaj niti uzrokuju njihov kvar.

Kako, u koju svrhu i na kojoj pravnoj osnovi koristimo kolačiće prilikom korištenja web stranice?

  1. Kako bismo osigurali nesmetano korištenje naše web stranice, određeni kolačići (tzv. kolačići sesije) automatski se instaliraju na vaše računalo ili drugi uređaj kada posjetite našu web stranicu. Svrha takvih kolačića je jamčiti sigurnost naše web stranice, prikazati sadržaj web stranice bez pogrešaka i uravnotežiti opterećenje na našoj web stranici. Bez njihove primjene nije moguće osigurati ispravno funkcioniranje web stranice. S osobnim podacima prikupljenim putem ovih kolačića (osobito IP adresom vašeg računala ili drugog uređaja) postupamo u skladu s našim legitimnim interesom za siguran i nesmetani rad naše web stranice sve dok ostanete na našoj web stranici. Zatvaranje preglednika automatski će ih ukloniti s vašeg računala.
  2. Neki kolačići su potrebni kako bismo vam pružili usluge, uključujući korištenje internetske trgovine. Ovi kolačići pružaju npr. pohranjivanje robe i usluga u virtualna košarica. Pravna osnova za njihovu primjenu je izvođenje s vama sklopljenog ugovora ili njegova priprema (ili, ako ne kupujete kao fizička osoba, već u ime tvrtke, legitimni interes tvrtke i nas za sklapanje i ispunjenje ugovor). Razdoblje korištenja ovih kolačića je onoliko dugo koliko je apsolutno potrebno za izvršenje ili pripremu ugovora.
  3. Neki kolačići pružaju samo prikladne funkcije i koriste se za statistička i web analitička mjerenja. Oni su nam važni jer pružaju informacije o određenim karakteristikama naših posjetitelja (IP adresa, grad, vrsta opreme koja se koristi, preglednik, operativni sustav i koliko ste podstranica posjetili i koliko ste vremena proveli na našoj web stranici) . Na temelju podataka generiramo opću statistiku i izvješća o prometu naše web stranice te ih koristimo za razvoj i poboljšanje naše web stranice kako bismo vam u budućnosti mogli pružiti relevantniji sadržaj na web stranici Društva. Osim toga, marketinški kolačići koriste se za posluživanje oglasa koji su relevantni za vaš temeljni sadržaj. Budući da ovi kolačići ne rade za web stranicu, uz vaš pristanak.

Napominjemo da također možete upravljati kolačićima u postavkama preglednika i izbrisati sve kolačiće pohranjene na vašem računalu ili drugom uređaju u bilo kojem trenutku.

B) UPRAVLJANJE PODACIMA PRETPLATE NA NEWSLETTER

Pretplatom na vijesti na našoj web stranici možete nam pomoći da vam pošaljemo naše aktualne ponude putem izravnih marketinških upita. Pretplata se vrši uz vaš pristanak i kako biste se lakše informirali o našim aktualnim ponudama i dobili pristup određenim informacijama. Podatke koje tražite obrađujemo u tu svrhu. Podaci navedeni u vezi sa prikupljanjem obrađivati će se do povlačenja privole.

U sklopu newslettera i ostalih marketinških aktivnosti obrađujemo sljedeće podatke:

Opseg upravljanih podataka Svrha upravljanja podacima Pravna osnova za upravljanje podacima Rok trajanja
Ime, e-mail adresa, kućna adresa, Datum rođenja
bilteni (elektronički ili tiskani) ili druge marketinške ponude u obliku neadresiranog oglašavanja [1] pristanak dotične osobe do povlačenja privole, ali najduže u svrhu obrade
Ime, adresa izravna pošta  1.  Poslati legitimni interes za informacije o proizvodu i izravnu poslovnu akviziciju do ostvarivanja prava na prigovor, ali najduže u svrhu obrade

C) OBRADA PODATAKA U VEZI S KUPnjom

Podatke dostavljene prilikom kupnje u internetskoj trgovini obrađujemo u svrhu pripreme i obrade narudžbe te, ako kupujete u ime tvrtke, na temelju legitimnog interesa tvrtke i stvarnog ispunjenja narudžbe.

Tijekom pripreme i izvršenja narudžbe obrađujemo sljedeće podatke:

Opseg upravljanih podataka Svrha upravljanja podacima Pravna osnova za upravljanje podacima Rok trajanja
Podaci potrebni za identifikaciju i kontaktiranje kupca, posebno: ime, adresa i kontakt podaci identifikacija kupca, priprema i izvođenje ugovora, kontakt s njim priprema i izvođenje ugovora (u slučaju fizičkog kupca); legitimni interes operatera ili kupca pravne osobe za izvršenje ugovora između njih (u slučaju zastupnika ili kontakt osobe pravne osobe) do isteka roka zastare (5 godina) na ugovorni odnos
Podaci koji se odnose na narudžbu i potrebni za pripremu i izvođenje ugovora o nabavi, kao i podaci nastali tijekom izvršenja ugovora: sadržaj, količina, datum narudžbe, podaci o isporuci, detalji pregovora tijekom izvedbe, pojedinosti o svakom jamstvu i jamstveni zahtjevi izvršenje ugovora izvršenje ugovora do isteka roka zastare (5 godina) na ugovorni odnos
Podaci potrebni za fakturiranje i plaćanje fakturiranje, izdavanje knjigovodstvenih isprava izvršenje ugovora, zakonska obveza čuvanja knjigovodstvene dokumentacije čuvati računovodstvene dokumente do isteka zakonskog roka (8 godina)
Sadržaj pritužbe/obavijesti/zahtjeva korisnika i osobni podaci dostavljeni u vezi s tim (uključujući: snimljeni zvuk u slučaju telefonske komunikacije  [  2]) pritužbe, obrada zahtjeva, administracija ostalih korisničkih usluga Prema Zakonu o zaštiti potrošača, postoji zakonska obveza rješavanja i evidentiranja pritužbi; u slučaju druge administracije usluga za korisnike, izvršenje ugovora u slučaju korisnika fizičke osobe, u protivnom legitimni interes operatera za pravilno obavljanje ugovora o usluzi i narudžbi, au slučaju fiksnog telefonskog poziva 5 godina od dana obavijesti o prigovoru ili drugom zahtjevu
Akreditacije kupaca, informacije o zadovoljstvu mjerenje zadovoljstva kupaca interes za unapređenje i kontinuirani razvoj poslovnih aktivnosti (uključujući i zadovoljstvo kupaca), za adekvatno zadovoljenje trenutnih potreba kupaca primjenjuju se gore navedeni rokovi zadržavanja
Svi podaci o kupcima sastavljanje statistike u svrhu poboljšanja i razvoja prodajnih aktivnosti kako bi se zadovoljile trenutne potrebe kupaca interes za unapređenjem i stalnim razvojem poslovnih aktivnosti, za adekvatno zadovoljenje trenutnih potreba kupaca primjenjuju se gore navedeni rokovi zadržavanja

2. Primatelji osobnih podataka, kategorije primatelja

Procesori podataka koje koristi administrator podataka:

Naziv procesora podataka Aktivnost koja uključuje procesor podataka
Barion Payment Zrt. (1117 Budimpešta, Infopark sétány 1. I. ép. 5. em. 5.) rad platnog sustava
ADK Kft (1039 Budapest, Hímző utca 12. 9. em. 47.) računovodstveni servis
K Media Tech, LLC (str. 68, stavka B, kat 2, Aneks 12, Manastirski livadi, 1404 Sofija,) usluga hostinga
GLS General Logistics Systems Mađarska Csomag-Logészeti Kft. (2351
GLS Europe, Alsónémedi)
logistička usluga
ACTA DIURNA 2005 Kft. (Szolnok, 5000 Mártirok útja 6.)  logistička usluga

Ostali primatelji:

  • Vodoinstalater, stručni servis (u slučaju puštanja u rad, jamstvenog servisa ili održavanja, popravaka);
  • Kurirska dostava (MPL, GLS, DPD, 24h kurirske usluge, uključene u dostavu)
  • porezni ured, druga nadzorna tijela;
  • Ovrhovoditelj (u slučaju sudske ovrhe);
  • Odvjetnički ured (u slučaju sudske ovrhe).

Voditelj obrade ne prenosi osobne podatke u treću zemlju (izvan EU) ili u međunarodnu organizaciju.

Paylike: Paylike djeluje kao kontrolor podataka u vezi s podacima o vašem instrumentu plaćanja, pogledajte njihova pravila o privatnosti za više informacija o obradi.

3. Prava dotične osobe

Ispitanik može zatražiti od voditelja obrade pristup, ispravak ili brisanje osobnih podataka koji se na njega odnose, u određenim slučajevima zatražiti ograničenje obrade podataka i prigovoriti obradi osobnih podataka. Ispitanik ima pravo na prenosivost podataka iu slučaju obrade privole te u svim slučajevima ima pravo podnijeti pritužbu nadzornom tijelu i tražiti ispravku.

Voditelj obrade skreće pozornost na činjenicu da u slučaju obrade podataka na temelju legitimnog interesa, ispitanik ima pravo prigovora na obradu podataka, a u slučaju obrade podataka na temelju privole ima pravo na povući privolu u bilo kojem trenutku.

THE) Pravo pristupa

Ispitanik ima pravo u bilo kojem trenutku zatražiti informacije o tome obrađuje li i kako voditelj obrade njegove osobne podatke, uključujući svrhe obrade podataka, primatelje kojima su podaci dostavljeni ili izvore iz kojih je voditelj obrade podatke primio. informacije o zemlji ili međunarodnoj organizaciji o relevantnim jamstvima. Prilikom ostvarivanja prava na pristup, nositelj podataka također ima pravo zatražiti kopiju podataka, a u slučaju zahtjeva podnesenog elektroničkim putem, osim ako ispitanik ne zatraži drugačije, operator je dužan dostaviti traženu informaciju elektroničkim putem (u pdf formatu) . Ako pravo na pristup ispitanika negativno utječe na prava i slobode drugih, posebno na poslovne tajne ili intelektualno vlasništvo drugih, operater ima pravo odbiti zahtjev dotične osobe u mjeri u kojoj je to potrebno i razmjerno. U slučaju da dotična osoba zatraži gore navedene podatke u više primjeraka, Operater naplaćuje razumnu i razmjernu naknadu administrativnim troškovima izrade dodatnih kopija.

b) Pravo na popravak

Operater će na zahtjev ispraviti ili dopuniti osobne podatke ispitanika. U slučaju sumnje u ispravljene podatke, voditelj obrade može pozvati ispitanika da revidirane podatke dokaže voditelju obrade na odgovarajući način, posebice dokumentom. Ako je Voditelj obrade osobne podatke obuhvaćene ovim pravom priopćio drugoj osobi (tj. primatelju kao što je posrednik podataka), Voditelj obrade će odmah obavijestiti te osobe nakon što su podaci ispravljeni, osim ako je to nemoguće ili zahtijeva nesrazmjerno napor kontrolora podataka. Operater će na zahtjev obavijestiti dotičnu osobu o tim primateljima.

C)  Pravo na poništenje (“pravo na zaborav”)

Ako ispitanik zatraži brisanje nekih ili svih njegovih osobnih podataka, voditelj obrade će podatke izbrisati bez nepotrebnog odgađanja ako:

  • voditelj obrade više ne treba osobne podatke u svrhu za koju su prikupljeni ili na drugi način obrađeni;
  • radi se o operaciji obrade koja se temelji na privoli ispitanika, ali je privolu nositelja podataka povučena i ne postoji druga pravna osnova za obradu podataka;
  • obrada se temelji na legitimnom interesu voditelja obrade ili treće strane, ali ispitanik se usprotivio obradi i, osim protesta protiv obrade radi izravnog prikupljanja komercijalnih podataka, nijedan legitimni razlog za obradu nema prednost;
  • osobne podatke operater je obradio nezakonito, ili
  • brisanje osobnih podataka potrebno je za ispunjenje zakonske obveze.

Ako je osobne podatke obuhvaćene ovim pravom voditelj obrade priopćio drugoj osobi (tj. primatelju kao što je obrađivač podataka), voditelj obrade će te osobe bez odgode obavijestiti nakon brisanja, osim ako je to nemoguće ili neopravdano zahtijeva voditelj obrade. nastojanja. Operater će na zahtjev obavijestiti dotičnu osobu o tim primateljima. Operater nije uvijek dužan brisati osobne podatke, posebno npr. gdje je obrada podataka neophodna za podnošenje, ostvarivanje ili zaštitu pravnih zahtjeva.

D) Pravo na ograničenje obrade podataka

Možete zatražiti ograničenje obrade vaših osobnih podataka u sljedećim slučajevima:

  • ispitanik prigovara točnosti osobnih podataka, u kojem slučaju se ograničenje primjenjuje na razdoblje koje voditelju obrade omogućuje provjeru točnosti osobnih podataka;
  • obrada je protuzakonita, ali ispitanik prigovara brisanju podataka i umjesto toga poziva na ograničenje njihove uporabe;
  • Voditelj obrade više ne treba osobne podatke u svrhu obrade, ali nositelj podataka od njih traži da potvrde, potvrde ili zaštite pravne zahtjeve; opsesija
  • ispitanik je prigovorio obradi podataka – u ovom slučaju, ograničenje se primjenjuje sve dok se ne utvrdi da legitimni razlozi voditelja obrade nadmašuju legitimne razloge ispitanika.

Ograničenja obrade podataka znače da voditelj obrade ne obrađuje osobne podatke na koje se ograničenje odnosi, osim za njihovo zadržavanje ili samo u mjeri u kojoj je nositelj podataka pristao, ili voditelj obrade može obrađivati podatke koji su potrebni za zaštitu prava drugu fizičku ili pravnu osobu, u glavnom javnom interesu Unije ili države članice Europske unije. Voditelj obrade podataka će unaprijed obavijestiti ispitanika o ukidanju ograničenja obrade podataka. Ako je osobne podatke obuhvaćene ovim pravom voditelj obrade dao drugoj osobi (tj. primatelju kao što je voditelj obrade podataka), voditelj obrade će te osobe odmah obavijestiti o ograničenju obrade podataka, pod uvjetom da to nije nemoguće ili iz podataka kontrolor.ne zahtijeva nesrazmjeran napor.

E) Pravo na prosvjed

Ako je pravna osnova za obradu podataka koji se odnose na nositelja podataka legitimni interes voditelja obrade ili treće strane, ispitanik ima pravo prigovoriti obradi. Operater nije dužan udovoljiti protestu ako

  • voditelj obrade dokazuje da je obrada opravdana važnim razlozima koji imaju prednost nad interesima, pravima i slobodama ispitanika, ili
  • obrada podataka povezana je s podnošenjem, ostvarivanjem ili zaštitom pravnih zahtjeva Voditelja obrade podataka.

f) Pravo na prenosivost podataka

Ispitanik ima pravo zahtijevati od voditelja obrade da prenese osobne podatke koje je dao voditelju obrade uz pristanak ili na ugovornoj osnovi u automatiziranom formatu (npr. računalni sustav), uključujući i za prijenos drugom voditelju obrade podataka ili, ako je tehnički izvedivo, na zahtjev izravno drugom operateru kojeg on odredi. U slučaju takvih zahtjeva, operator će dostaviti tražene podatke kao pdf datoteku. U slučaju da bi ostvarivanje prava nositelja podataka na prijenos podataka negativno utjecalo na prava i slobode drugih osoba, Operater ima pravo odbiti udovoljiti zahtjevu ispitanika u potrebnoj mjeri.

G) Pravo žalbe, pravo žalbe

Ako ispitanik smatra da obrada njegovih osobnih podataka od strane voditelja obrade krši odredbe primjenjivog zakonodavstva o zaštiti podataka, a posebno Opće uredbe o zaštiti podataka, Ured za zaštitu i slobodu informacija (“NAIH”) ima pravo podnesite pritužbu Državnom uredu za podatke.). Kontakt podaci za NAIH:

Web stranica:  http://naih.hu/

Adresa: 1125 Budimpešta, avenija Szilágyi Erzsébet 22 / c.

Poštanska adresa: 1530 Budimpešta, Pf.: 5.

Telefon: + 36-1-391-1400

Faks: + 36-1-391-1410

E-pošta: ugyfelszolgalat@naih.hu

Dotična osoba također ima pravo uložiti pritužbu drugom nadzornom tijelu, posebno nadzornom tijelu sa sjedištem u državi članici Europske unije u kojoj ima svoje uobičajeno boravište, mjesto rada ili u kojoj postoji sumnja na prekršaj.

Bez obzira na pravo na podnošenje pritužbe, dotična osoba može se obratiti i sudovima u slučaju takve povrede. U slučaju voditelja obrade podataka, nadležan je sud Okružnog suda u Budimpešti, ali ispitanik također može pokrenuti tužbu na sudu u mjestu svog prebivališta. Kontakt podatke sudova u Mađarskoj možete pronaći na sljedećoj poveznici:  http://birosag.hu/torvenyszekek. Dotična osoba također može pokrenuti tužbu pred nadležnim sudom države članice u kojoj ima svoje uobičajeno boravište ako dotična osoba ima svoje uobičajeno boravište u drugoj državi članici Europske unije. Dotična osoba također ima pravo podnijeti zahtjev sudu protiv pravomoćne odluke nadzornog tijela. Ispitanik također ima pravo na pravni lijek ako nadzorno tijelo ne riješi pritužbu ili ne obavijesti ispitanika u roku od tri mjeseca od napretka ili ishoda pritužbe. Dotična osoba ima pravo podnijeti pritužbu u njegovo ime, pravo na sudsko preispitivanje odluke nadzornog tijela, podići tužbu,

4. Automatizirano donošenje odluka, profiliranje

Prilikom upravljanja podacima Operatera ne postoji automatizirano odlučivanje i profiliranje, stoga nije moguće tumačiti ostvarivanje srodnih prava.

[1] Poštanska pošiljka je poštanska pošiljka koja ne sadrži personaliziranu poruku, već sadrži samo reklame, poslovne akvizicije ili reklamni materijal i šalje se na najmanje 500 primatelja u isto vrijeme, isključujući ime, adresu i podatke primatelja. to ne mijenja prirodu uprave.

[2] Naša telefonska služba za korisnike trenutno ne snima pozive, ali to se provodi. Ako se implementira, obavijestit ćemo pozivatelja na početku poziva.

[:]