Besplatna dostava preko 44 € 🚚
Opći uvjeti poslovanja

Uvjeti korištenja

Ako želite biti kupac ili aktivni korisnik naše internet trgovine, pažljivo pročitajte naše Opće uvjete i koristite naše usluge samo ako se slažete sa svim njihovim točkama i smatrate ih obvezujućima.

Tehničke informacije potrebne za korištenje web stranice, koje nisu uključene u ove Opće uvjete poslovanja, pružaju se drugim informacijama dostupnim na web stranici. Odredbe ovih Općih uvjeta i prospekta i drugih informacija dostupnih na web-mjestu tumačit će se zajedno s dužnim poštovanjem jedna prema drugoj. Ako se sadržaj ovih OUP-a i informacija i drugih informacija dostupnih na web stranici razlikuju, odredbe ovih OUP-a imaju prednost.

  1. Uvod

Ovi Opći uvjeti i odredbe (OU) web stranice   https://lovenote.hr   ("Dostupni proizvodi i usluge   web stranice   "), primatelji osoba ("   Korisnik   uključuje uvjete koji nisu pojedinačno dogovoreni korištenjem web stranice, za stranke"). Registracijom Korisnik također prima na znanje i prihvaća odredbe ovih Općih uvjeta prilikom narudžbe.

  1. Pružatelj usluga

Naziv:    Giftery International Kft.

Adresa:    2161 Csomád, Kossuth Lajos út 79.

Poštanska adresa:    Szolnok, 5000 Mártírok útja 6.

Adresa tvrtke:    nema

Ime predstavnika:    Ádám Mihály Pinczi, generalni direktor

ID:    13-09-216571

Ime    registrara   :   Registar Okružnog suda   u   Budimpešti

Porezni broj:    27507500-2-13

Porezni broj zajednice:   HU27507500

   Račun za upravljanje   financijskim institucijama :   Revolut Payments UAB

Broj računa:    LT92 3250 0342 1111 1161

Adresa e-pošte:    info@lovenote.hr

  1. Dostava paketa

Pružatelj usluge putem web stranice prodaje robu široke potrošnje, kao i pakete i internetsku trgovinu.

U sklopu svojih poslovnih aktivnosti, pružatelj usluga uvozi određene proizvode izvan Europskog gospodarskog prostora i stoga je proizvođač proizvoda u skladu s pravilima odgovornosti za te proizvode. U suprotnom, Pružatelj usluga oslobađa se odgovornosti za bilo kakvu štetu na proizvodu u skladu s odredbama Građanskog zakonika ako je proizvođač određen kao distributer proizvoda. 6: 553.

Korisnici mogu pronaći robu široke potrošnje i druge proizvode koji se prodaju na web stranici pod relevantnim stavkama izbornika na web stranici.

  1. Proizvodi stavljeni na tržište

Pružatelj usluga daje informacije o svakom proizvodu u svom podatkovnom listu na web stranici. Sva komercijalna komunikacija na web stranici čitat će se u skladu s odredbama ovih Općih uvjeta.

Pružatelj usluge isporučuje proizvode korisnicima u stanju prikladnom za namjeravanu uporabu. Međutim, prije uporabe uvijek provjerite je li proizvod ispravno očišćen u skladu s vrstom proizvoda i pročitajte priručnik proizvoda i sve dostupne informacije na internetu prije uporabe proizvoda. Pružatelj usluge nije odgovoran za bilo kakvu štetu uzrokovanu nepravilnim korištenjem proizvoda.

  1. Uvjeti korištenja

5.1. Maloljetni korisnici

Za registraciju i prihvaćanje narudžbe od strane Korisnika koji nije navršio 18 godina ili je ograničeno poslovno sposoban potrebna je suglasnost i suglasnost zakonskog zastupnika ili skrbnika, u protivnom Pružatelj neće moći prihvatiti narudžbu. maloljetnog ili ograničenog korisnika na pravne akte i registracija će biti poništena.

5.2. Odgovornost

Pružatelj usluga isključuje svaku odgovornost za ponašanje korisnika. Nadalje izjavljuje da je Korisnik u potpunosti i isključivo odgovoran za svoje ponašanje.

Korisnik je dužan osigurati da korištenjem web stranice ne krši zakon ili prava trećih osoba, izravno ili neizravno.

Pružatelj usluga ima pravo, ali nije obvezan, kontrolirati sadržaj (kao što su doprinosi) koji može biti dostupan Korisniku tijekom korištenja web stranice. U pogledu objavljenog sadržaja, Pružatelj usluge ima pravo, ali nije obvezan, tražiti znakove koji upućuju na nastavak nezakonitog djelovanja. Pružatelj usluge nije odgovoran za objavljeni sadržaj.

5.3. Autorsko pravo

Cijela web stranica i njezin sadržaj (npr. tekstovi, slike, grafike) zaštićeni su autorskim pravom, pa je njihovo kopiranje, modificiranje ili distribucija u komercijalne svrhe zabranjeno.

  1. Kupovina na webu

6.1. Proces naručivanja

6.1.1. Košara

Web stranica korisnicima pruža mogućnost online naručivanja. Odabrani proizvod možete dodati u košaricu pomoću gumba   Dodaj u košaricu   . Korisnik može provjeriti sadržaj košarice u   točki izbornika Košarica   . Ovdje možete promijeniti količinu proizvoda dodanog u košaricu ili izbrisati artikl.

U izborniku Košarica Korisnik ima pravo preuzeti kupone koje mu je dao Davatelj usluga unosom koda kupona. Pogodnosti i popuste koje svaki kupon pruža pronaći ćete u poslovnoj komunikaciji koja je data prilikom predaje kupona. Popusti koje pružaju kuponi obično se ne mogu kombinirati i kupon se može iskoristiti za narudžbu prema izboru Korisnika.

Korisnik također može odabrati odgovarajući način dostave pomoću stavke izbornika Košarica. Pružatelj usluge navodi ukupne troškove za svaki način prijevoza osim njih. Detaljnije informacije o svakom načinu prijevoza dane su u ovim Općim uvjetima.

6.1.2. Odjavite se

Korisnik može nastaviti postupak kupnje klikom na gumb   Idi na naplatu   . Web stranica ne pruža mogućnost registracije, Korisnici uvijek imaju pravo na pojedinačne narudžbe.

Na sučelju Blagajna Korisnik mora odabrati odgovarajući način plaćanja, te provjeriti sve prethodno dane podatke, kao i proizvode koje treba naručiti i njihovu količinu. U slučaju pogrešaka prilikom unosa podataka, Korisnik može ispraviti unesene podatke. Ako pronađete sve u redu, narudžbu možete dovršiti pomoću gumba   Plati   . Potvrdu ćete dobiti na web stranici ili na e-mail. Ako nakon snimanja narudžbe pronađete netočne podatke (npr. u potvrdnom e-mailu), morate odmah obavijestiti Pružatelja usluge, ali najkasnije u roku od 24 sata.

6.2. Obvezujuća ponuda, potvrda

Pružatelj usluge će obavijestiti Korisnika u roku od 48 sati od primitka narudžbe putem e-maila potvrde, koji će biti proslijeđen na e-mail adresu koju je korisnik naveo. Ukoliko Korisnik ne dobije potvrdu u roku od 48 sati, Korisnik se oslobađa obveze ponude i nije dužan prihvatiti naručene proizvode.

E-mail potvrde sadrži podatke dane tijekom kupnje, podatke o narudžbi, naziv i cijenu naručenog proizvoda (proizvoda), odabrane načine plaćanja i dostave, broj narudžbe te dodatno komentar korisnika na narudžbu. . .

6.3. Sklapanje ugovora

Ugovor se može sklopiti samo na mađarskom jeziku. Slanjem narudžbe smatra se elektronički sklopljen ugovor iz članka CVIII iz 2001. o određenim pitanjima vezanim uz usluge e-trgovine i informacijskog društva. ("   Ekerov zakon   ") primjenjivat će se mutatis mutandis. Ugovor je uređen Vladinom uredbom 45/2014 (II.26.) O detaljnim pravilima za potrošačko-poslovne ugovore, imajući u vidu odredbe Direktive 2011/83 / EU Europskog parlamenta i Vijeća o pravima potrošača.

Osim automatski poslane e-pošte s potvrdom, Pružatelj usluge će u narednih 48 sati Korisniku poslati drugu e-poštu (zasebnu e-poštu o prihvaćanju) kojom prihvaća ponudu Korisnika. Ugovor se zaključuje dostavom zasebnog e-maila Korisniku o prihvaćanju ponude od strane Pružatelja usluge. Bez obavijesti o ovom drugom, prihvaćanju e-pošte od strane Pružatelja usluge, kupoprodajni ugovor s Korisnikom neće biti sklopljen i Pružatelj usluge neće biti dužan dostaviti.

6.4. Registracija ugovora

Ugovor sklopljen putem web stranice ne smatra se pisanim ugovorom, Pružatelj ga ne registrira, nije mu naknadno dostupan. Pružatelj usluga ne poštuje odredbe kodeksa ponašanja.

6.5. Dostavnica

Pružatelj usluge će ispostaviti račun za prodaju robe, koji se dostavlja na e-mail adresu koju je korisnik naveo istovremeno s isporukom.

Pružatelj usluge izdaje jednu fakturu za Narudžbu, račun se ne može otvoriti, zahtijeva podnošenje posebne narudžbe.

6.6. Plaćanje

Web stranica omogućuje svojim Korisnicima korištenje sljedećih načina plaćanja.

6.6.1. Plaćanje kreditnom karticom

Kod plaćanja kreditnom karticom možete povoljno i sigurno platiti proizvode. Kod plaćanja kreditnom karticom možete platiti putem sigurnog sučelja za plaćanje Barion. Ne prenosimo niti prihvaćamo bankovne podatke od Bariona, osim za potvrdu uspjeha transakcije.

Na našoj web stranici možete platiti sljedećim vrstama kartica:

  • Visa Classic (reljefna)
  • MasterCard (reljefna)
  • American Express
  • Ovisno o izdavatelju Visa Electron (nereljefne) i Maestro kartice -- za te kartice izdavatelj određuje korištenje kartice na Internetu, ako je ovlaštena, u kojem slučaju će je moći prihvatiti naš sustav.

Za detalje o plaćanju kreditnom karticom pogledajte Barionove Uvjete i odredbe!

6.6.2. Plaćanje pouzećem

Ukoliko želite platiti vrijednost narudžbe po primitku paketa, odaberite način plaćanja "Pouzećem". U tom slučaju vrijednost naručenog(ih) proizvoda(a) potrebno je osobno uplatiti osoblju kurirske službe po prispijeću paketa.

Plaćanje pouzećem vrši partner Davatelja usluge, što je uređeno općim uvjetima poslovanja prijevoznika.

6.7. Mogućnosti prihoda, prijevoz

Pružatelj usluga korisnicima pruža sljedeće mogućnosti isporuke i načine dostave:

6.7.1. Kurirska služba (GLS)

Pošiljke na kuću dostavljaju kurirske službe, obično radnim danom od 8 do 17 sati. Ako tijekom tog razdoblja niste kod kuće, preporučljivo je kao adresu za dostavu navesti adresu tvrtke (ako je moguće).

Ako kurir ne može nikoga pronaći na adresi koju ste naveli, možete ostaviti obavijest na telefonski broj koji ste tamo naveli i raspitati se o paketu. Kurir će ponovno pokušati isporuku sljedeći dan. Ako dostava ne uspije drugi put, kurirska služba će vratiti robu u objekt i narudžba će biti poništena. Trošak dostave neprihvaćenih paketa naplaćuje se kupcu!

Kurirska služba Packet Home obrađuje narudžbe za našu internet trgovinu.

Po primitku proizvoda Korisnik je dužan provjeriti je li proizvod neoštećen. Ako je pakiranje ili proizvod oštećen, Korisnik može zatražiti od kurira da napiše prijavu. Ako se to ne dogodi, količina i kvaliteta proizvoda će se preuzeti preuzimanjem proizvoda od kurirske službe ili potpisom na računu, stoga Davatelj usluge neće moći prihvatiti količinski zahtjev nakon odlaska osobe koja obavlja roba. dostava.

Ako je pakiranje ili proizvod pri primitku vidljivo oštećen, a šteta je nastala prije primitka robe, Pružatelj usluge će osigurati besplatan povrat ili zamjenu proizvoda.

Ukoliko nije drugačije ugovoreno, Pružatelj usluge je dužan osigurati (isporučiti) proizvod Korisniku bez odgađanja, a najkasnije trideset dana nakon sklapanja ugovora (tj. prihvaćanja narudžbe od strane Pružatelja usluge). U slučaju kašnjenja od strane Pružatelja usluga, potrošač ima pravo odrediti dodatni rok. Ako Pružatelj usluge ne ispuni dodatni rok, Korisnik ima pravo odustati od ugovora uz ostale svoje jamstvene zahtjeve. Korisnik ima pravo odustati od ugovora bez određivanja dodatnog roka ako je Pružatelj usluga odbio izvršiti ugovor ili je ugovor trebao biti ispunjen unutar navedenog razdoblja izvršenja -- a ne drugačije -- dogovorom stranaka ili dospijećem za prepoznatljivu svrhu usluge. Bez ograničavanja navedenog, Korisnik ima pravo na sva prava koja mu pripadaju, Ptk. Oni nisu ograničeni u slučaju Korisnika,

  1. Pravo na povlačenje

7.2. Postupak za ostvarivanje prava na odustanak

45/2014 o detaljnim pravilima za potrošačko-poslovne ugovore. (II. 26.) Vlade, ako se radi o ugovoru sklopljenom izvan poslovnog prostora i sklopljenom u odsutnosti, potrošač ima pravo odustati bez razloga u određenom zakonskom roku.

građanski zakonik. Prema važećim tumačenjima, potrošačem se smatra svaka fizička osoba koja djeluje izvan okvira svoje struke, samostalne djelatnosti ili poslovanja. U slučaju da Korisnik ima pravo odustati od ugovora, Pružatelj usluga ima pravo u svakom trenutku provjeriti ispunjava li se Korisnik kvalificira kao potrošač u odnosu na narudžbu.

Potrošač može ostvariti pravo na raskid ugovora bez navođenja razloga u roku od četrnaest (14) dana od datuma primitka proizvoda ili posljednjeg isporučenog proizvoda od strane potrošača ili treće strane koju on odredi (osim prijevoznika) . Potrošač također može ostvariti svoje pravo na odustanak između datuma sklapanja ugovora i datuma primitka proizvoda.

Ako potrošač želi iskoristiti svoje pravo na odustanak od ugovora, mora Pružatelju usluga poslati jasnu izjavu o svojoj namjeri da odustane od ugovora putem jednog od kontakt podataka navedenih u točki 2. ovih OUU (npr. poštom ili e-poštom). U tu svrhu potrošač može koristiti i model izjave o odustajanju od ugovora koji je priložen ovim OUP.

Smatra se da je potrošač pravodobno iskoristio svoje pravo na odustanak ako svoju obavijest o odustajanju pošalje Pružatelju usluge prije isteka gore navedenog roka. U slučaju pisanog odustajanja od ugovora, odustanak se smatra valjanim u roku ako potrošač svoju izjavu davatelju usluga pošalje u roku od 14 kalendarskih dana (također 14. kalendarskog dana). U slučaju obavijesti poštom, Pružatelj usluge će za izračun roka uzeti u obzir datum slanja, a u slučaju obavijesti e-poštom vrijeme slanja e-maila. Potrošač šalje pismo preporučenom poštom kako bi se pouzdano dokazao datum otpreme. Na Potrošaču je da dokaže da je iskoristio svoje pravo na odustanak u skladu s gore navedenim i zakonskim odredbama.

Pružatelj usluge će odmah e-poštom potvrditi primitak Potrošačeve izjave o povlačenju.

U slučaju odustajanja od ugovora, potrošač je dužan bez odgode, a najkasnije u roku od 14 dana od objave njegove izjave o odustajanju od ugovora, vratiti naručeni proizvod na adresu navedenu u točki 2. ASZF-a. Rok se smatra ispunjenim ako potrošač u roku od 14 dana pošalje (pošalje ili uruči) robu kuriru koji je naručio potrošača.

Izravne troškove povrata proizvoda na adresu Pružatelja usluga snosi potrošač. Pružatelj usluge nije u mogućnosti preuzeti paket vraćen pouzećem. Osim troškova povrata proizvoda, Potrošač ne snosi nikakve druge troškove u svezi s odustajanjem od ugovora.

Ako potrošač odustane od ugovora u skladu sa zakonom, Pružatelj usluge će Potrošaču vratiti puni iznos plaćene naknade, uključujući troškove nastale u vezi s izvršenjem, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od isporuke. prihvaćanje izjave potrošača o povlačenju. Iznimka su dodatni troškovi nastali zbog toga što je potrošač odabrao drugačiji način prijevoza od najjeftinijeg standardnog načina prijevoza koji nudi Pružatelj usluga. Pružatelj usluga ima pravo zadržati povrat dok se proizvod ne vrati ili dok potrošač ne pruži vjerodostojan dokaz o povratu: Pružatelj usluge odabire raniji datum od ta dva datuma.

Tijekom povrata, Pružatelj usluge će koristiti isti način plaćanja kao u izvornoj transakciji, osim ako potrošač izričito ne pristane na korištenje drugog načina plaćanja; potrošač ne snosi nikakve dodatne troškove kao rezultat korištenja ove metode povrata.

Potrošač je odgovoran za kvarenje proizvoda samo ako je ono nastalo kao posljedica uporabe izvan onoga što je potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcionalnosti proizvoda.

7.3. U kojim slučajevima potrošač nema pravo odustati od ugovora

Potrošač nema pravo odustati od ugovora u sljedećim slučajevima:

  • U slučaju ugovora o pružanju usluge, nakon izvršenja cjelokupne usluge, ako je Pružatelj usluge započeo s izvođenjem uz izričitu prethodnu suglasnost potrošača i potrošač priznaje da gubi pravo na odustanak od ugovora nakon cijele službe. cijelu uslugu.
  • U slučaju proizvoda ili usluge na čiju cijenu ili naknadu tržište novca ne može utjecati, Pružatelj usluge podložan je mogućim fluktuacijama tijekom 14-dnevnog razdoblja povlačenja.
  • U slučaju nemontažnog proizvoda koji je proizveo Pružatelj usluga na temelju uputa Potrošača ili na izričit zahtjev, ili u slučaju proizvoda koji je jasno prilagođen Korisniku.
  • Za kvarljiv ili kratkotrajan proizvod.
  • U slučaju zatvorenog proizvoda koji se iz zdravstvenih ili higijenskih razloga ne može vratiti nakon otvaranja nakon isporuke.
  • Za proizvod koji je po svojoj prirodi neodvojivo pomiješan s drugim proizvodom nakon prijenosa.
  • Međutim, u slučaju alkoholnog pića čija stvarna vrijednost ovisi o tržišnim fluktuacijama koje su izvan kontrole Pružatelja usluge i čiju su cijenu ugovorile strane u trenutku sklapanja kupoprodajnog ugovora, ugovor će se izvršiti tek nakon trideseti dan.
  • U slučaju poslovnog ugovora u kojem Pružatelj usluge posjećuje Korisnika na izričiti zahtjev Potrošača radi hitnog popravka ili održavanja.
  • Prilikom prodaje i kupnje zapečaćenih audio i video snimaka i kopija računalnog softvera, ako je Kupac nakon isporuke otvorio ambalažu.
  • Za novine, časopise i periodiku, osim ugovora o pretplati.
  • U slučaju ugovora dodijeljenih javnom dražbom.
  • U slučaju ugovora o pružanju usluga smještaja, prijevoza, najma automobila, ugostiteljskih usluga ili usluga za slobodno vrijeme, osim usluga stanovanja, ako je ugovorom određen datum izvršenja ili rok naveden u ugovoru.
  • Što se tiče sadržaja digitalnih podataka koji se pružaju na nematerijalnom mediju, ako je Pružatelj usluge započeo s izvođenjem uz izričitu prethodnu suglasnost Potrošača, a potrošač je također izjavio da gubi pravo na odustanak od ugovora nakon početka Potrošača. izvođenje.

Pravo na odustajanje od ugovora ne vrijedi za Korisnika u slučaju neproizvedenog proizvoda koji je proizveden prema uputama potrošača ili na njegov izričit zahtjev, odnosno u slučaju proizvoda koji je jasno prilagođen potrošača. U našem webshopu to se trenutno odnosi na knjige Love Note. Prije dovršetka Pravo na odustanak ne odnosi se na korisnika u slučaju neproizvedenog proizvoda koji je proizveden prema uputama potrošača ili na izričit zahtjev potrošača, ili u slučaju proizvoda koji je jasno vidljiv. prilagođena potrošaču. U našem webshopu to se trenutno odnosi na knjige Love Note. Prije dovršetka narudžbe korisnik ima mogućnost na webshopu provjeriti finalni proizvod, čijim odobrenjem i narudžbom pristaje platiti primitak personaliziranog proizvoda.

  1. Jamčiti

8.1. Garancija isporuke

U slučaju neispravne izvedbe od strane Pružatelja usluga, Korisnik može zahtijevati od Društva jamstvo za opskrbu u skladu s odredbama Zakona V iz 2013. Građanskog zakonika ("   Građanski zakonik   ").

U slučaju potrošačkog ugovora, Korisnik koji je Potrošač može svoje jamstveno potraživanje u slučaju neispravnosti uvesti u zastarnom roku od dvije godine od dana primitka. Nakon isteka roka zastare od dvije godine, korisnik više ne može ostvarivati ​​svoja jamstvena prava za isporuke. Ako se koristi predmet ugovora između potrošača i poduzetnika, zastara je godinu dana.

U slučaju nepotrošačkog ugovora, Korisnik može svoja jamstvena potraživanja ostvariti tijekom jednogodišnjeg zastarnog roka od dana primitka.

Korisnik može, prema vlastitom nahođenju, isticati sljedeće jamstvene zahtjeve:

  • Možete zatražiti popravak ili zamjenu ako nije moguće da kupac ispuni zahtjeve po vašem izboru ili bi to značilo nesrazmjerne dodatne troškove za poslovanje u odnosu na ispunjavanje nekog drugog zahtjeva.
  • Ako Korisnik nije mogao zatražiti popravak ili zamjenu (jer ju nije izvršio ili nije ispunio Pružatelj usluge), Korisnik može zatražiti razumno smanjenje naknade ili može sam ispraviti ili popraviti kvar. trošak -- također može odustati od ugovora. Nema mjesta za preuzimanje zbog manje greške.

Korisnik može svoje odabrano pravo na jamstvo prenijeti na drugoga, ali troškove povezane s prijenosom snosi Korisnik, osim ako je to opravdano ili ako Pružatelj usluge to nije opravdao.

Korisnik je dužan prijaviti nedostatak odmah po njegovom otkrivanju. Pogreška koju je potrošač otkrio smatrat će se odmah prijavljenom ako je prijavljena u roku od dva (2) mjeseca od otkrivanja kvara. Korisnik je odgovoran za štetu uzrokovanu kašnjenjem komunikacije.

Korisnik može zatražiti jamstvo izravno od tvrtke.

Unutar šest mjeseci od izvršenja (tj. isporuke, prihvaćanja), u slučaju kvara koji je prepoznao potrošač, smatra se da je nedostatak već postojao u trenutku izvršenja, osim ako je ta pretpostavka u skladu s prirodom nedostatka. ili prirodu proizvoda. Davatelj usluga će biti oslobođen jamstva samo ako pobije ovu pretpostavku, odnosno dokaže da je do kvara proizvoda došlo tek nakon isporuke Korisniku. Temeljem navedenog, Pružatelj usluge nije dužan udovoljiti prigovoru Korisnika ako uredno dokaže da je uzrok kvara posljedica nepravilne uporabe proizvoda. No, nakon šest mjeseci od izvršenja, teret dokazivanja je obrnut, odnosno u slučaju spora Potrošač mora dokazati da je nedostatak već postojao u vrijeme izvršenja.

8.2. Jamstvo na proizvod

Jamstvo za proizvod može nastati samo u slučaju kvara na pokretnini (proizvodu). U ovom slučaju, Korisnik, koji se kvalificira kao potrošač -- po vlastitom izboru -- podliježe točki 7.1. može ostvariti pravo ili potraživati ​​jamstvo za proizvod iz

Kao reklamaciju proizvoda, korisnik može zatražiti samo popravak ili zamjenu neispravnog proizvoda.

Proizvod se smatra neispravnim ako ne udovoljava zahtjevima kakvoće koji su bili na snazi ​​u trenutku stavljanja na tržište ili ako nema karakteristike koje je odredio proizvođač.

Korisnik može zatražiti jamstvo za proizvod u roku od dvije (2) godine od trenutka kada je proizvod stavljen na tržište od strane proizvođača. Na kraju tog razdoblja, ističe.

Korisnik može potraživati ​​jamstvo proizvoda samo od proizvođača ili distributera pokretnine.

U slučaju reklamacije proizvoda, Korisnik je dužan dokazati nedostatak proizvoda.

Proizvođač (distributer) oslobađa se svoje jamstvene obveze samo ako dokaže da:

  • proizvod nije proizveden ili stavljen na tržište kao dio neposlovne djelatnosti, ili
  • nedostatak nije bio prepoznatljiv u trenutku stavljanja na tržište prema stanju tehnike ili
  • kvar na proizvodu je uzrokovan primjenom zakona ili obvezujućih službenih propisa.

Dovoljno je da proizvođač (distributer) dokaže jedan od gore navedenih razloga za izuzeće.

Zbog istog kvara, jamstvo za isporuku i reklamaciju proizvoda ne može se tražiti istovremeno. Međutim, u slučaju uspješne reklamacije proizvoda, korisnik može zatražiti od jamstva proizvođača zamijenjeni proizvod ili popravljeni dio.

8.3. Jamčiti

151/2003 o obveznom jamstvu za određenu trajnu robu u svezi s obveznim jamstvom za određenu trajnu robu. (IX. 22.) sadrži propise. (Materijalno) područje primjene Uredbe odnosi se samo na proizvode koji se prodaju na temelju novog potrošačkog ugovora sklopljenog na teritoriju Mađarske i navedenih u Dodatku Uredbe.

Pružatelj usluga će potrošaču dati jamstveni list za proizvode obuhvaćene jamstvenom obvezom.

Za trajnu robu navedenu u prilogu državne uredbe, obvezno jamstvo se može produžiti na 1 do 3 godine, ovisno o nabavnoj cijeni proizvoda, od dana isporuke proizvoda potrošaču, odn. datum puštanja u rad.

Tvrtka će otpustiti obvezu jamstva samo ako dokaže da je uzrok kvara nastao nakon izvršenja.

Za isti nedostatak korisnik ne može istovremeno tražiti jamstvo i potraživati ​​ili potraživati ​​i reklamirati proizvod, u protivnom korisnik ne ostvaruje prava koja proizlaze iz jamstva iz točke 7.1. i 7.2. bez obzira na prava navedena u toč.

8.4. Ovrha jamstvenih zahtjeva

Svoje jamstvene zahtjeve korisnik može ostvariti na sljedećim kontaktima:

Naziv:                                      Giftery International Kft.

Poštanska adresa:            Szolnok, 5000 Mártírok útja 6.

Adresa e-pošte:                       info@lovenote.hr

  1. Mogućnosti provedbe

9.1. Mjesto, vrijeme i način postupanja po pritužbi

Korisnik može podnijeti pritužbe vezane uz proizvod ili aktivnost Davatelja usluga na sljedeće kontakte:

Naziv:                                      Giftery International Kft.

Poštanska adresa:            Szolnok, 5000 Mártírok útja 6.

Adresa e-pošte:                       info@lovenote.hr

Davatelj usluge će odmah ukloniti usmenu pritužbu ako za to ima priliku. Ako zbog prirode pritužbe nije moguće odmah riješiti usmenu pritužbu ili ako se Korisnik ne slaže s rješavanjem prigovora, Pružatelj usluge čuva izvješće o prigovoru u trajanju od pet godina zajedno sa pritužba. činjenični odgovor na pritužbu.

Pružatelj usluge dužan je u slučaju usmene pritužbe iznesene osobno (u radu) ili, ako to nije moguće, u skladu s pravilima za pismeni prigovor, kopiju registracije predati Korisniku izravno na licu mjesta. pritužba. Žalba je detaljno opisana u nastavku.

U slučaju usmene pritužbe dostavljene telefonom ili drugom elektroničkom komunikacijskom uslugom, Pružatelj usluge će poslati kopiju protokola Korisniku najkasnije zajedno s činjeničnim odgovorom.

U svim ostalim slučajevima, Pružatelj usluga će postupiti u skladu s pravilima koja se primjenjuju na pisane pritužbe.

Pružatelj usluge daje jedinstveni identifikator za pritužbu snimljen telefonom ili drugim sredstvom komunikacije, što će pojednostaviti kasniju pretragu pritužbe.

Pružatelj usluge će na zaprimljeni prigovor odgovoriti pisanim putem u roku od 30 dana. Mjera podrazumijeva dostavu poštom u smislu ovog ugovora.

Ako je prigovor odbijen, Pružatelj usluge obavještava Korisnika o razlogu odbijanja.

9.2. Druge mogućnosti provedbe

Ako bilo koji potrošački spor između Pružatelja usluge i Korisnika ne bude riješen tijekom pregovora s Pružatelj usluga, Korisnik ima na raspolaganju sljedeće mogućnosti pravne provedbe:

  • Pritužbe tijela za zaštitu potrošača   ,

Poslove Ureda za zaštitu potrošača, uključujući istraživanje pritužbi potrošača, obavljaju mjesno nadležna tijela državne uprave.

Potrošači mogu odabrati mjesno nadležna tijela državne uprave na donjoj poveznici koja sadrži sve kontakt podatke nadležnog tijela.https: //www.kormanyhivatal.hu/hu

Potrošač također ima pravo podnijeti svoj prigovor elektroničkim putem na sljedeći način: https: //fogyasztovedelem.kormany.hu/#/panasz

  • Proces stvaranja arbitražnog vijeća   ,

Potrošači mogu koristiti   Budimpeštanski odbor za mirenje, koji djeluje uz Budimpeštansku trgovinsku i industrijsku komoru u Budimpešti   .

kontakti

Adresa: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefon: 06-1-488-2131

Faks: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Dodatne informacije o radu nagodbenih odbora i postupku nalaze se na donjoj web stranici.

http://www.bekeltetes.hu

  • online rješavanje sporova Europske unije,

U skladu s Uredbom (EU) br. 1995/2006 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju sporova, Komisija je uspostavila platformu za rješavanje sporova putem interneta za potrošače u bilo kojoj državi članici.

Platforma koju je postavila Komisija dostupna je na:              http://ec.europa.eu/odr

  • Pokretanje sudskog postupka   .
  1. Ostalo

10.1. OUP, prilagodba cijene

Pružatelj usluga može promijeniti ove Opće uvjete poslovanja, cijene proizvoda koji se prodaju na web stranici i ostale cijene navedene u bilo kojem trenutku bez retroaktivnog učinka, promjena stupa na snagu nakon objave na web stranici i odnosi se na transakcije nakon stupanja na snagu. jaka.

10.2. Tehnička ograničenja

Kupnja na web stranici podrazumijeva da je Korisnik svjestan i prihvaća mogućnosti i ograničenja interneta, posebice u pogledu tehničke izvedbe i pogrešaka. Pružatelj usluge nije odgovoran u slučaju bilo kakvog poremećaja na internetu koji onemogućuje rad web stranice i kupnju.

Datum stupanja na snagu ovih općih uvjeta je    5. studenog 2020. godine

  1. p. Prilog

Model izjave o ostavci / raskidu

(ispunite i vratite samo u slučaju namjere odustajanja od ugovora)

Primatelj: *

Ja, dolje potpisani, izjavljujem da koristim svoje pravo na odustajanje od ugovora / raskid ugovora o prodaji sljedećih proizvoda ili pružanju sljedeće usluge: *

Datum sklapanja ugovora / datum prihvaćanja: *

Ime potrošača:

Adresa (e) potrošača:

Potpis potrošača(a): (samo na papiru)

Datum